Spamfilterniveauer

Når en mailkonto er oprettet igennem eControlPanel er det muligt at aktivere et spamfilter for den enkelte mailkonto.

Under Email -> Email mailbox kan man enten oprette en ny mailkonto eller redigere en eksisterende mailkonto ved at klikke på den.

Hvis spamfilteret er sat til - Not enabled - er det deaktiveret og spam vil derfor ikke blive filtreret fra. Denne indstilling frarådes.

Spamfilteret kan sættes til følgende niveauer: Normal, Tolerant, Strong (stærk) , Strict (streng).

Det anbefales at sætte spamfilteret til Normal. Hvis man fortsat oplever problemer med spam kan man opjustere niveauet efter behov.

Alternativt kan man tilkøbe et mailgateway, der scanner alle ind- og udgående mails og derved både beskytter modtagere og afsender: https://enavn.dk/cart.php?gid=17

  • 3 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Relaterede artikler

Hvad er et stærkt kodeord?

Det er rigtig vigtigt at du laver et stærkt kodeord, så det ikke er så nemt opsnappe. Årsagen er,...

Skal jeg vælge POP3 eller IMAP?

Når du opretter en ny mailkonto i dit mail program (f.eks. Outlook) bliver du spurgt om du vil...

Hvordan opretter jeg et email alias?

Før du begynder I denne guide henviser vi til dit domænenavn med dit-domæne.dk. Dette skal hver...

Hvordan aktiverer jeg kryptering (TLS)?

Generelt findes nedenstående indstillinger i dine avancerede indstillinger i mailprogrammet....

Hvordan opretter jeg en email viderestilling?

Før du begynder I denne guide henviser vi til dit domænenavn med dit-domæne.dk. Dette skal hver...