FAQ & guide

Søg i vores FAQ og guide og få svar med det samme!
Tilgængelig for alle. 24/7 alle årets 365 dage.

Emailkontakt

Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål i vores FAQ og guide, kan du kontakte os via email.
Vi svarer alle slags forespørgsler vedr. salg, vores produkter, teknisk support, regnskab osv. indenfor 1 time i vores åbningstid.

Telefonsupport til serverkunder

Er du serverkunde, bedes du indtaste den mailadresse, der er tilknyttet din konto. så ringer vi til dig indenfor 1 time i vores åbningstid. Vi ringer til telefonnummeret tilknyttet din konto.

Telefonsupport med aftale

Har du en telefon supportaftale, bedes du indtaste den mailadresse, der er tilknyttet din konto. så ringer vi til dig indenfor 1 time i vores åbningstid.

Bestil en telefon supportaftale

Her kan du bestille en telefon supportaftale, der dækker 12 mdr. Herefter kan du på denne side indtaste den mailadresse, der er tilknyttet din konto, så ringer vi dig op.

1 års telefon supportpakke kr. 999,-

Telefonsupport

Vi tilbyder kun telefonsupport til vores serverkunder og kunder, der har en særlig supportaftale.

Vi prioriterer den tekniske del højt og har højt kvalificerede medarbejdere til at varetage vores kunders opgaver. Vi synes telefonsamtaler er en forhindring for at yde en god service, da det er for tidskrævende og usikkert at indhente de relevante og fortrolige informationer via telefon. Desuden er deling af nyttige links og instruktioner meget lettere via e-mail og med en lavere risiko for misforståelser.

Hvis du gerne vil få et hurtigt og korrekt svar på en forespørgsel, bedes du oprette en sag, og vores supportteam vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Mandag - fredag 9.00 - 12.00 og 13.00 - 16.00

enavn.dk, Fionia IT ApS
Overgade 14 st.
5000 Odense C

CVR-nummer: 25 53 12 05
Bankoplysninger:
Reg.nr. 3409
Kontonr. 0011850693
IBAN: DK1530000011850693
SWIFT: DABADKKK

Dine priser

Vores primære motivation er at give dig et stærkt og sikkert miljø, som gør dig i stand til at realisere dine drømme til en overkommelig pris.

Kontrolpanel

Alle vores løsninger kommer med et brugervenligt og kraftfuldt kontrolpanel, så kan du administrere dine løsninger uden stor teknisk viden.

Renere miljø

Vi arbejder konstant på integration af hardware med lavspændings processorer og på optimering af kold luftstrøm i vores datacenter.

Teknisk viden

Vi stiller vores mangeårige tekniske erfaring til rådighed for dig. Har du brug for råd eller hjælp til dine løsninger, kan du altid regne med os.

Sikkerhed

Vi har stor fokus på sikkerhed og beskyttelse af dine data, og derfor bruger vi den seneste generation af firewall løsninger i vores netværk.

Backup

Vi tager backup af alle dine data på regelmæssig basis på flere fysiske lokationer. Er uheldet ude, har du derfor altid en brugbar backup.

Support

Har du brug for hjælp eller råd, så er vores supportteam altid klar til at yde professionel hjælp. Det er som at have sin egen dedikerede it-afdeling.

Datacenter

Vores eget private datacenter med redundant net og strøm er overvåget 24/7 af kvalificerede medarbejdere, der hurtigt tager hånd om evt. problemer.