Hvordan laver jeg et autosvar?

Først skal du logge ind på dit eControlPanel med din email og den tilhørende kode. Når du er logget ind skal du trykke på fanen Autoresponder.

Her kan du skrive det autosvar du kunne tænke dig, og i hvilken periode det skal gælde.



Skal du oprette autosvar for flere konti eller for en anden, kan du også logge ind på eControlPanel med dit administratorlogin. Når du er logget ind skal du trykke på Email -> Email mailbox. Herefter skal du trykke på den mail du gerne vil lave et autosvar for. Så skal du trykke på fanen Autoresponder.

  • 1 Kunder som kunne bruge dette svar
Hjalp dette svar dig?

Relaterede artikler

Hvad er et stærkt kodeord?

Det er rigtig vigtigt at du laver et stærkt kodeord, så det ikke er så nemt opsnappe. Årsagen er,...

Skal jeg vælge POP3 eller IMAP?

Når du opretter en ny mailkonto i dit mail program (f.eks. Outlook) bliver du spurgt om du vil...

Hvordan opretter jeg et email alias?

Før du begynder I denne guide henviser vi til dit domænenavn med dit-domæne.dk. Dette skal hver...

Hvordan aktiverer jeg kryptering (TLS)?

Generelt findes nedenstående indstillinger i dine avancerede indstillinger i mailprogrammet....

Hvordan opretter jeg en email viderestilling?

Før du begynder I denne guide henviser vi til dit domænenavn med dit-domæne.dk. Dette skal hver...