Artikler

 Hvordan er oprettelsesforløbet?

Efter at din bestilling er afgivet vil du modtage en ordrebekræftigesle, og hvis du betaler med...

 Hvordan håndterer jeg farver og størrelser?

For at tilføje farve, størrelse eller andre valgmuligheder til produkter, skal du først ind under...

 Hvordan håndterer jeg fragt?

Fragt Hvis ikke der er tale om digitale produkter eller tjenester, så skal kunden have leveret...

 Hvordan håndterer jeg mine ordrer?

Ordre håndtering Ordrer oprettes, når en kunde afslutter betalingsprocessen og er kun synlige...

 Hvordan modtager jeg kortbetalinger?

Først skal du ansøge om, at have en indløsningsaftale med Nets - vælg her, om du vil ansøge om...

 Min hjemmeside er langsom - hvad kan jeg gøre?

Hvis du oplever, at hjemmesiden hentes langsomt når den besøges, anbefaler vi at tilknytte...

 Hvordan opretter jeg et produkt?

For at oprette et produkt i din shop skal du vælge fanen Produkter og derefter Tilføj produkt....

 Hvordan tilføjer jeg et billede til et produkt?

Skal der tilknyttes et billede af produktet skal du benytte menuen til højre, Indlæggets...

 Hvordan sætter jeg prisen for et produkt?

Du kan under Produktdata definere SKU som er varenummeret. Herefter bestemmer du prisen på...

 Hvordan kan jeg tilføje lager antal på produktet?

Menuen produktdata har flere faner i venstre side, hvor du under Inventory kan aktivere lager...

 Hvordan beskriver jeg vægt og mål for et produkt?

I menuen Produktdata, kan du vælge fanen Forsendelse, her har du mulighed for at angive hvor...

 Hvordan kan jeg tilføje/ændre forsendelsesmuligheder?

Under fanen WooCommerce og derefter Indstillinger kan du ændre generelle indstillinger for...

 Hvordan ændrer jeg de emails der sendes til mig i forbindelse med en ny ordre?

Under fanen WooCommerce og derefter Indstillinger kan du ændre generelle indstillinger for...

 Hvordan kan jeg definere om priserne opgives med eller uden moms?

Under fanen WooCommerce og derefter Indstillinger kan du ændre generelle indstillinger for...

 Hvordan kan jeg ændre email adressen der skal modtage en notifikation når en ny ordre er modtaget?

Nye ordrer bliver sendt til den email du har opgivet som standard adresse. Den kan ændres under...

 Hvordan ændrer jeg logo på siden?

Du kan ændre logoet ved at gå ind på temaets fane ( lige over WooCommerce ) i menuen til venstre....